jag lever

Hej Hej Hej

Vilken disaster den har hemresan blev. Flighten fran New York var overbooked oc jagvar den enda som inte kom med. Utan mobil pa newarks flygplats med manniskor som inte riktigt tankte pa mitt basta, stod jag igar. 800 dollar rikare, tva vaskor fattigare och en flygresa senare sitter jag nu pa Heathrow i London. det efterblivna flygbolaget continental fixade mig aven en biljett fran London till Stockholm, men de lyckades aven faila med det precis som med allt annat. Jag sitter nu ochvantar pa nasta flyg som gar 13.50, har dock ingen plats utan ar forst i ko. Troligtvis kommer jag inte med och far vanta pa planet som gar sex ikvall. 

Det gar bra nu.

Ses........ nan gang 

Kommentarer
Postat av: Adam

Det är kanske inte alltid det roligaste att råka ut för men man får se det som ett berikande av livet. Med handen på hjärtat, skulle du verkligen byta ut din brokiga hemresa mot en händelsefattig och friktionsfri sådan istället?

2011-07-02 @ 17:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0