Dag 8

Efter en relativt lugn dag i casa de la Huettner akte familjen och jag ivag till en by som heter Hopatcong. I Hopatcong har manga New York bor sina summerhouses. Vi satte oss for att ata pa en restaurang som lag precis vid lake Hopatcong, en valdigt stor lake var det, som jag faktiskt tycker liknar Sveriges Vastkust en hel del.
Precis bakom mig ar vattnet och precis framfor mig var varat bord
Har var utsikten over havet
Jag har markt att jag slarvar en del nar jag skriver, ber sa hemskt mycket om ursakt for det. Tyvarr verkar det inte som att det gar att gora mellanrum mellan stycken, men det far ni leva med.
Idag har vi alla satt klockan pa 7.30, for klockan 8 am beger sig SVensson vanen mot beachen!!
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: PiaLia

Heeey!

Söndagsmiddagen hos Lindwalls är till ända och jag börjar redan gäspa fast klockan bara är nio. Så går det när man är ute och slarvar kvällen innan. Rolf Sköld hade 50 års kalas igår kväll.Och det var sköj!

Din stavning är söt och med tanke din grej med att lägga in engelska ord i den svenska texten får mig att tänka på någon svensk tjej som stannat för länge i USA och glömt modersmålet. Men, du kommer väl snart hem igen Martina!

kram

PiaLia

2011-06-19 @ 20:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0