Jag tackar hollister, victoria's secret och A&F for harliga shoppingupplevelser

Idag har jag varit ute pa aventyr all by myself. Vid tolvtiden ungefar borjade jag vandra mot mallen. Sen jag kom hit har google maps varit min hogra hand och det var den aven idag. Jag stallde in routen och sen borjade jag ga. Heidi hade sagt innan att det var sidewalks hela vagen, men jag upptackte dessvarre ratt snabbt att sa var inte fallet. Mesta delen av tiden gick jag pa sma grasplattar, fick aven korsa tva highlines, vilket var ratt obehagligt. Fick ett antal tutningar pa mig och det stannade till och med en liten kines som fragade om han kunde kora mig nan stans. for er som redan vet att jag ar radd for kineser, ni inser nog snabbt att jag kvickt tackade nej till erbjudandet.
Har gick jag, utmarkt...

nar jag antligen var framme i mallen blev planboken tunnare och tunnare. Pappa om du laser det har: mitt kort funkar inte i affarerna!!! maste ta ut pengar for att kunna betala och man far bara ta ut 300 dollar om dagen. har funkat an sa lange, men lite jobbigt om det krisar nan dag.
efter ett antal timmars shopping kom aven Heidi dit for nagra arenden och sen akte vi vidare till ett antal olika stallen, dar hon skulle lamna tillbaka saker. Matt ar pa businessdinner ikvall, sa jag Heidi och barnen at harlig micromat till middag, det var faktiskt gott pa riktigt, tror det hette chicken ratita eller natt liknande.
Imorgon verkade det som att det skulle bli en del barnpassning for mig, oroar mig redan for hur Lula kommer vara, hon verkar namligen radd for mig. Inte sa konstigt kanske jag ar en totally stranger for her.
Till mina vanner som jag vet vill se shoppingen:
klicka pa bilderna for att fa dem storre

Kommentarer
Postat av: Joachim Haas

Kära Martina,



Tråkigt med kortet, jag checkar med banken. Kan ändå vara bra. Pengarna kanske räcker längre. Idag skall Julia ha skolavslutning och kalas på landet. Poolen är varm och Julia längtar. 14 tjejer, blir skönt när det är gjort.



Ha det härligt med dina små barn idag.



Älskar dig



Pappa

2011-06-15 @ 07:29:26
Postat av: Anonym

Är du au pair? :)

2011-06-15 @ 20:00:00
Postat av: PiaLia

Martina,

jag är riktigt stolt över dig att du inte hoppade in i en främlings bil! Duktig flicka! Dock tror jag inte att kineser är speciellt stygga. Annars får familjen Lindwall ett litet helvete framöver!



Fina kläder du köpt! Här hemma har Kajsas kompisar suttit och fyllt i jobbansökningar till Hollister som ska öppna i Täbban till hösten. Bra att du skapar jobbförutsättningar för dina dem!



Sköt om dig och be nu pappsi fixa lilla guldkortet så din vistelse i USA blir angenäm!



kram PiaLia

2011-06-15 @ 23:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0