Sista kvällen hemma på 2 månader

Hej Hej!
Är precis hemkommer från Kajsas avskedningsfest inför flytten till Hong Kong. Innan flytten blir av är det mycket som ska hinna hända. Bl.a. anledningen till varför jag startade denna blogg, nämligen min resa till USA om 6 timmar! Har så mycket känslor i kroppen nu och förväntningar. Både rädsla, glädje, förväntan och oro. Jag är nästan helt säker på att det kommer bli hur bra som helst när jag kommer fram, men första steget är just att komma fram.
Att säga hejdå till många av mina vänner ikväll för resten av sommaren var jättetråkigt, men det är smällar man får ta och jag vet att det här sommarlovet kommer bli riktigt riktigt bra. USA- resan är bara startskottet.
Ska uppdatera så mycket som möjligt med både text och bilder.
Martina

Kommentarer
Postat av: PiaLia

Martina,

avsked är alltid jobbigt! Man är inte van vid att vara så känslosam med sina kompisar.

Men nu väntar dig ett litet äventyr och sedan träffar du alla dina vänner igen och livet tickar på som vanligt!

kram

PiaLia

2011-06-17 @ 01:12:23
Postat av: Ulf Lundvall

Martina,

Lena och jag läser fortlöpande Din blogg med intresse och viss oro-gå över motorväg- t.ex. Såg aldrig någon gå då jag bodde i en förort till N.Y. Du utgör säkert ett exotiskt inslag på de am. vägarna. Förmodar att Dina föräldrar utfärdat alla möjliga varningar redan.

Ser fram mot att se Dig bakom disken på Grönskan. Det känns tryggare trots Yngve...Lena och jag åker till Lyr på måndag då smeden skall reparera bryggan

och sedan firar vi midsommar med Lenas systrar och deras gubbar. Kram och varma hälsn. Mormor och morfar

2011-06-17 @ 20:06:39
Postat av: Anonym

2011-06-18 @ 19:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0