Svar pa kommentarer

Fick en fraga om jag var au pair och det beror ju pa hur man definerar ordet au pair. Jag ska vara har i tre veckor och har inget fast schema da jag passar barnen. Jag skulle alltsa inte kalla mig sjalv au pair. Eftersom Hegan ar sa pass liten och blir ammad hela tiden passar jag inte honom lka ofta som Lula. Det ar nar Heidi maste ga pa vissa arenden som jag tar hand om dem, eller bara Lula.
En annan fraga jag fick var om jag traffar nagra jamnariga. Heidi sa innan jag akte att det fanns en tjej pa gatan som var 16 ar. Nu nar jag kommit fram visade det sig att den har tjejen ar storsta hastfreaket och redan dar kande jag att hoppet forsvann en aning. Nar det sedan visade sig att hon precis fatt en egen hast och spenderar alla sina timmar av dygnet i stallet, sa forsvann hoppet helt och hallet faktiskt.
Nan sjo i narheten verkar dte tyvarr inte finnas och Farfar jag tycker definitivt att du ska skaffa dig en blogg!!
Och Pia hade mer an garna varit hemma hos er nu och atit yoghurt fran kylen och bjudit pa lite skratt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0